01
mBank to jeden z wiodących banków w Polsce, znany z innowacyjnych rozwiązań technologicznych i nowoczesnego podejścia do bankowości. Oferuje szeroki zakres usług finansowych dla klientów indywidualnych i firm.
Klient:
mBank
Agencja:
eMine
Rok:
2024
✱ Wyzwanie
mBank, we współpracy z agencją kreatywną eMine, postawił sobie ambitny cel: skuteczne dotarcie do wymagającej i dynamicznej społeczności graczy. Wyzwaniem było stworzenie kampanii digitalowej, która nie tylko przyciągnie uwagę gamingowej widowni, ale również zbuduje autentyczną relację i przełoży się na realne wyniki. Kampania "Jak w grze, tak w życiu" miała za zadanie odpowiedzieć na pytanie: "Czy umiejętności zdobywane w grach mogą mieć przełożenie na nasze życie?" Moim zadaniem było stworzenie warstwy wizualnej, która podkreśli to pytanie i skutecznie połączy świat finansów z pasją do gier, unikając stereotypów i wykorzystując unikalne insighty dostarczone przez eMine.
✱ Podejście
Zadaniem było połączenie dwóch światów - finansów i gamingu - w spójną i angażującą wizualnie kampanię. Kluczem do tego było stworzenie key visuala, który w harmonijny sposób łączył te dwa odległe na pozór światy. Wykorzystałem neonową kolorystykę w barwach mBanku oraz kształty HUDów - doskonale znanych graczom. Zaprojektowałem zestaw unikalnych ikonek, które wizualizowały umiejętności znane z gier, takie jak Wytrwałość, Zgranie, Kreatywność i Szybkość, i łączyły je z konkretnymi produktami mBanku. Ten zabieg łączył świat finansów z językiem graczy, wzmacniając przekaz kampanii. Zaprojektowałem responsywny landing page nawiązujący do interfejsów gier, zmontowałem dynamiczne spoty wideo z animacjami i sound designem oraz stworzyłem kreacje na social media nawiązujące do popularnych gier. Każdy element wizualny był dopasowany do specyfiki gamingowej widowni, aby zapewnić autentyczność i zaangażowanie. Moim celem było stworzenie spójnej i atrakcyjnej wizualnie kampanii, która skutecznie komunikuje przesłanie mBanku.